De afgelopen week konden onze leden stemmen op 7 nieuwe leden voor de algemene vergadering. Ook werd Siebe Jonckheere (23) verkozen tot onze nieuwe internationaal secretaris. Zo gaat JS het nieuwe jaar in met een sterk team voor de komende bestuursperiode!

Onze algemene vergadering is sinds vandaag zeven leden rijker. Heel wat leden stemden de voorbije week op hun favoriete kandidaten voor de AV. Evelyn Logghe (Brussel), Loïc Daoudi (Oost-Vlaanderen), Rania Fahi (West-Vlaanderen), Nick Van den Bossche (Vlaams-Brabant), Sacco De Mesmaeker (Antwerpen), Amber Destoop (West-Vlaanderen) en Safae Benhammou (Oost-Vlaanderen) kwamen als winnaars uit de stembus. Zij zullen de komende bestuursperiode de RvB het vuur aan de schenen leggen, samen met de zeven andere reeds verkozen AV-leden. Het ganse bestuur wenst alle kandidaten van harte proficiat en bedankt hen voor hun engagement.

De 23-jarige Siebe Jonckheere uit Veurne werd aangeduid tot onze nieuwe internationaal secretaris. De komende jaren zal hij onze organisatie vertegenwoordigen. Hij kijkt al uit naar de nieuwe bestuursperiode: "Socialisme is internationalisme! Samen effenen we de weg naar 2024. Meer Europa, meer internationalisme. Ik heb er goesting in en dank alle leden voor hun massale steun! ❤️"

Met deze nieuwe ploeg gaan de Jongsocialisten dus alvast een jaar vol engagement tegemoet in 2022. We kijken er alvast naar uit!

Een fijn, veilig en gezond eindejaar gewenst en onze beste wensen voor 2022!